Sunday 25 November 2012

Text La Aku Mwhaa...

aku nak cerita sorang budak ni da lama tak text aku rindunya kat dia
budak tu kak angkat aku ..actully i'm forgetten 2 kak angkat aku uh..
tapi aku sayang gila kat kak angktaku yg ke3 ni...
da la comel pandai lak tuhh...aku suka text ngn dia
dulu kalau text ngn dia fuyoohh...segala cerita aku keluar kan
tanpa aku sedari hewheww... dan bila aku hantar text sikit or banyak dia
balas punya lhaaa panjang lebar ...kadang2 bila dia badmood bls sikit je...
aku bila badmood kadang2 langsung x jawap sms smpi dia snggup call aku beb!
ni yg aku syg gila kat dia tapiii...
bila dah lama2 kitaorang x text of coz da adee yg gntikan aku tapi aku tak kesah :3
dia kata dia pun dah kedekut duit :D

k ni dia comelkan

sopan kan dia duduk....

No comments:

Post a Comment