Sunday 25 November 2012

Sweet...

salam,harini aku nak cerita tentang lelaki idaman aku..huhu...
kawan aku dulu asik tnya aku nk lelaki mcm mana sebenrnya..
dia tkut aq rmpas crush haha... gila ke apa? aku nk rmpas crush ko...
keyh kat blogger ni aku mengaku laa...aku nk lelaki yg
romantik,pandai jaga perasaan aku,suka buat aku ketawa,pandai jaga hubungan,baik,tak suka sentuh perempuan (kalau tersentuh tak pe..) ,comel ,hensem,aku tak kesah hitam manis or putih janji hensem jerp,suka senyum,suka buat pekara  yg aku suka,nak yg duduk berdekatan ngn aku contoh :sekolah sama,suka sambut aku dtg sekolah kalau dia dtg awal,suka rehat dgn aku tpi kawan aku sorang mesti ada,waktu balik di tunggu aku,tk nk yg suka pegang perempuan,ni yg kelakar curang hahha pastu mesti dalam perhubungan ikhlas,dia seorang yg baik hati dan sentisa solat :*  ...   doakan aku dpt cm gini okeyh :)...

after nikah haha...eceh3...

No comments:

Post a Comment